
اهم وظایف و اختیارات مدیر امور عمومی دانشکده بهداشت:
- رسیدگی به امور اداری سازمان از قبیل: نظارت بر پرونده های پرسنلی، نظارت به مرخصی و ماموریت (ساعتی و روزانه)، اضافه کاری کارکنان، تشویقات و تنبیهات و سایر امور کارگزینی کارکنان و هیات علمی
- رسیدگی به امور تدارکاتی سازمان در قالب پیش بینی لازم تهیه تجهیزات و ملزومات مورد نیاز، نظارت بر انجام استعلامات خرید، نظارت بر فرایند خرید و نظارت بر نحوه توزیع و مصرف
- انجام مکاتبات اداری لازم با ستاد مرکزی سازمان و یا سازمانهای دیگر و نظارت بر ثبت و بایگانی مکاتبات صادره و وارده و امور دبیر خانه
- رسیدگی به امور انبارداری در خصوص میزان ذخیره کالاهای مورد نیاز و نیز چگونگی توزیع آن در داخل مجموعه در طی سال و امور انبارگردانی پایان سال
- رسیدگی به امور تاسیساتی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، انشعابات آب، برق و گاز و ساماندهی خطوط تلفن
- رسیدگی به امور خدماتی، نظافت محوطه ها و محیط های داخل ساختمان، تعمیر و نگهداری ابنیه، انجام امور تشریفاتی، انجام جابه جایهای داخلی واحدها و سایر امور خدماتی
- رسیدگی به امور ایاب و ذهاب و نقلیه: تهیه و تدارک وسایل نقلیه مورد نیاز جهت سرویس پرسنل و خودروهای مورد نیاز جهت انجام امور اداری سازمان از طریق انعقاد قرارداد با شرکتهای مرتبط
- برنامه ریزی و مدیریت انجام مناسبتهای مذهبی و ملی، نشست ها، همایشها ی علمی و پژوهشی و سایر مراسمات جاری سازمان در طول مدت سالانه
- پیگیری و انجام امور رفاهی کارکنان
- تدوین برنامه عملیاتی واحد مربوطه برای هر سال مالی و ارائه آن جهت اخذ منابع مالی مورد نیاز
- تهیه چک لیست های پایش برای واحد ها جهت ارزشیابی دوره ای و بررسی و پیشبرد اهداف سازمان طبق برنامه عملیاتی مدون
- سایر امورات محوله طبق آیین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی درون سازمانی و برون سازمانی
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: