دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

دانشکده بهداشت

emam
جهش تولید با مشارکت مردم
31 شهریور 1404 سایت قدیم English
bg

حمایت های سیستمی دانشگاه از فناوران

حمایت های معنوی:

1. حمایت از مالکیت معنوی، ثبت ایده فناورانه، همکاری در ثبت محصول، مشارکت به اندازه حضور فعال و موثر در توسعه و تجاری سازی فناوری و حمایت از حقوق مالکیت معنوی فناوران در همه شرایط اعم از حقوق مادی یا معنوی  
2. حمایت حقوقی در قراردادها و ارائه خدمات مشاوره ای در جریان عقد قراردادها و در صورت وقوع ادعاهای حقوقی  
3. استقرار مرکز رشد توسط فناوران و بهره گیری از امکانات و تسهیلات و هم چنین استقاده از مربیگری و خدمات مشاوره ای مشاوران و مربیان هم چنین بهره گیری از تجربیات منتشر شده  
4. امکان سازی حضور در نمایشگاههای داخلی دانشگاه و معرفی و عرضه فناوری و محصول دانش بنیان خویش برای صنعت گران و سرمایه گذاران مدعو به دانشگاه و اتخاذ تدابیر لازم برای جلب شراکت  
5. حمایت از ثبت حقوقی اختراع، پتنت و مشاوره برای طی مسیر ثبت اختراع و پتنت و انجام مکاتبات و معرفی طرحها به سازمانها و نهادهای موثر  
6. توانمندسازی کسب و کاری از طریق برگزاری دوره های اموزشی و مشاوره در توسعه کسب و کار، ساختاردهی شرکت و بهینه سازی امور مالی و اجرایی و ارتقای کیفیت فعالیت ها از طریق پایشگری و بازخورد مستمر  

حمایت های مادی:

1.  هزینه اجاره فضا و تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی و برگزاری دوره ها با اعمال تخفیفات لازم برحسب مورد با تایید شورای مرکز رشد سیدمانی صورت میگیرد سیدمانی منابع مالی برای تهیه مقدمات تولید محصول اول قابل ارزشگذاری یا MVP می باشد هم اینکه بتواند طرح کسب وکار و فناورانه خویش را تنظیم کند در این مرحله امکانات دانشگاه از جمله آزمایشگاه ها بعنوان آورده دانشگاه بحساب میباید
2. درصورت تصویب طرح مالی و اقتصادی و طرح کسب و کار، دعوت به حضور در نشست سرمایه گذاران و صنعت گران صورت میگیرد و دانشگاه در تهیه مدل معرفی طرح همکاری خواهد نمود  
3. حمایت از حضور در نمایشگاه های ملی و بین المللی و تامین بخشی از هزینه ها یا گرفتن پاویون فناوری جهت استقرار فناوران دانشگاه درنمایشگاه و حمایت از انتشار فناوری ها به جوامع هدف

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: