
واحد آموزش دانشکده بهداشت :
اهداف کلی:
ردیف |
واحد آموزش دانشکده بهداشت |
هدف کلی |
1 |
|
ارتقاء مستمر کیفیت فرآیندهای آموزشی |
2 |
توانمند سازی پژوهشی دانشجویان |
|
3 |
ارتقاء نحوه پایش درسی اساتید و دانشجویان |
|
4 |
ارتقاء کیفیت و کمیت آموزش های ارائه شده توسط اساتید |
|
5 |
اعتلای اخلاق حرفه ای |
|
6 |
ارتقای سلامت روانی- اجتماعی دانشجویان |
جدول برنامه عملیاتی:
هدف کلی: ارتقاء مستمر کیفیت فرآیندهای آموزشی |
||||||||
هدف اختصاصی: افزایش ارتباط با دانشجویان و استفاده از نقطه نظرات آنها در ارتقاء سطح آموزش |
||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
1 |
برگزاری جلسات هماهنگی و تبادل نظر با دانشجویان |
ریاست و معاون آموزشی دانشکده |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
تشکیل جلسه |
تعداد جلسات |
برگزاری حداقل یک جلسه در هرنیمسال به تفکیک ورودی |
|
هدف کلی: ارتقاء مستمر کیفیت فرآیندهای آموزشی |
||||||||
هدف اختصاصی: افزایش سطح فرایند های آموزشی |
||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
1 |
بررسی کوریکولوم آموزشی طبق آیین نام وزارت متبوع و استاندارد های پایه |
معاون آموزشی |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
تشکیل جلسه |
تعداد جلسه |
برگزاری حداقل یک جلسه |
|
2 |
ارتقاء سطح آموزش فرهنگی دانشجویان |
معاون آموزشی |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
هماهنگی با معاونت دانشجویی مبنی بر تشکیل کلاس های فرهنگی |
تعداد جلسه |
برگزاری حداقل یک جلسه |
|
هدف کلی: ارتقاء مستمر کیفیت فرآیندهای آموزشی |
||||||||
هدف اختصاصی: تسریع فرآیند فراغت از تحصیل دانشجویان |
||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
1 |
بررسی و تکمیل پرونده های آموزشی دانشجویان |
مدیر آموزش و کارشناسان حوزه |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
بررسی پروندهای دارای نقص و تکمیل آن ها |
بررسی میدانی پرونده ها |
رفع نقص پرونده های فعال |
|
2 |
جلسه مسول امور دانش آموختگان با دانشجویان جهت تکمیل نظرات و تکمیل فرم های مربوطه |
مسول امور دانش آموختگان |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
تکمیل پرشسنامه مرتبط با دانش آموختگان |
بررسی میدانی پرونده ها |
تکمیل پرسشنامه مورد نظر |
|
هدف کلی: توانمند سازی پژوهشی دانشجویان |
||||||||
هدف اختصاصی: افزایش مشارکت دانشجویان در انجام طرح های تحقیقاتی |
||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
1 |
دعوت از اعضای هیات علمی جهت مشارکت با دانشجویان و تشکیل کارگاه های پژوهشی |
معاون آموزشی |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
تشکیل کارگروه ها |
تعداد جلسات مربوطه |
برگزاری حداقل یک جلسه مرتبط در هر نیمسال |
|
2 |
تشویق دانشجویان در کمیته تحقیقات دانشجویی جهت مشارکت در فعالیت های پژوهشی |
مدیران گروه ها و معاون آموزشی |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
تشکیل کارگروه ها |
تعداد جلسات مربوطه |
برگزاری حداقل یک جلسه مرتبط در هر نیمسال |
|
2 |
شرکت در کارگاههای آموزشی از قبیل ژورنال کلاب و آموزش های مربوطه |
EDO |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
تعامل میان آموزش و EDO |
تعداد کارکاه های برگزار شده |
برگزاری ژورنال کلاب و کارگاه برای هر ورودی |
|
هدف کلی: ارتقاء نحوه پایش درسی اساتید و دانشجویان |
||||||||
هدف اختصاصی: بهبود بخشیدن برگزاری آزمونهای پایان ترم |
||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
1 |
افزایش کمی و کیفی فضای فیزیکی آزمون های پایان ترم |
معاون آموزشی و مدیر امور عمومی و مسئول امتحانات |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
اختصاص فضای برگزای امتحانات و تجهیز آن |
بازدید قبل از بازه امتحانات |
اخذ گزارش از امور عمومی |
|
2 |
افزایش حضور فیزیکی اساتید در جلسه آزمون |
مدیر آموزش و کارشناسان حوزه |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
تکمیل فرم های مرتبط |
بازیدی در زمان امتحان |
اخذ گزارش از مدیر آموزش و کارشناسان حوزه |
|
هدف کلی: ارتقاء نحوه پایش درسی اساتید و دانشجویان |
||||||||
هدف اختصاصی: بهبود وضعیت کمی/کیفی کلاس های آموزشی |
||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
1 |
نظارت بر ساعات و نحوه برگزاری کلاس |
مدیر آموزش و کارشناسان حوزه |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
کنترل روزانه کلاس لیست ها و حضورغیاب اساتید |
کنترل روزانه |
اخذ گزارش از کارشناسان |
|
2 |
نظارت بر وضعیت تجهیزات کمک آموزشی کلاس ها |
مدیر آموزش و کارشناسان حوزه و مسول IT دانشکده |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
کنترل روزانه تجهیزات کمک آموزشی |
کنترل روزانه |
اخذ گزارش از کارشناسان آموزش و IT |
|
هدف کلی: ارتقاء کیفیت و کمیت آموزش های ارائه شده توسط اساتید |
||||||||
هدف اختصاصی: نظارت بر نحوه تدریس اساتید |
||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
1 |
مقایسه دروس ارائه شده استاد با سرفصل ها |
معاون آموزشی |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
اخذ گزارش از مدیران گروه ها |
بررسی گزارشات |
برگزاری حداقل دو جلسه در طول ترم با مدیران گروه ها |
|
هدف کلی: اعتلای اخلاق حرفه ای |
||||||||
هدف اختصاصی: ارتقا عملکرد کارکنان آموزش در سطح دانشکده |
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
1 |
آموزش کارکنان آموزش به منظور به صفر رساندن خطاهای آموزشی-اداری |
معاون آموزشی/کارشنان آموزش دانشگاه |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
تشکیل جلسه |
تعداد جلسه |
برگزاری حداقل دو جلسه در طول ترم با معاون آموزشی و کارشناس آموزش دانشگاه |
|
2 |
نظارت بر کیفیت تدریس اساتید |
معاون آموزشی و مدیران گروه ها |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
اخذ گزارش از مدیران گروه ها |
بررسی گزارشات |
برگزاری حداقل دو جلسه در طول ترم با مدیران گروه ها |
|
3 |
نظارت بر طرح درس و طرح دوره |
معاون آموزشی و مدیران گروه ها |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
اخذ گزارش از سرپرست EDO |
بررسی گزارشات |
برگزاری حداقل دو جلسه در طول ترم با سرپرست EDO و مدیران گروه ها |
|
هدف کلی: ارتقاء سلامت روانی-اجتماعی دانشجویان |
||||||||
هدف اختصاصی: استفاده از ظرفیت های دانشجویی در بهبود عملکردها |
||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
1 |
تشکیل جلسات متشکل از دانشجویان و مسئولین دانشکده جهت شناسایی چالش ها و مشکلات آموزشی |
معاون آموزشی |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
تشکیل جلسه |
تعداد جلسه |
برگزاری حداقل دو جلسه در طول ترم با مسئولین دانشکده |
|
2 |
فعال نمودن انجمن های علمی در دانشکده بر اساس دستور العمل تعریف شده |
معاون آموزشی/مسئول انجمن های علمی |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
اخذ گزارش از مسئول انجمن های علمی |
تعداد جلسه |
برگزاری حداقل دو جلسه در طول ترم با اعضای کمیته انجمن های علمی |
|
3 |
برگزاری نشست اساتید مشاور و دانشجویان |
معاون آموزشی/مسئول اساتید مشاور |
فروردین 1404 |
اسفند 1404 |
اخذ گزارش از مسئول اساتید مشاور |
تعداد جلسه |
برگزاری حداقل دو جلسه در طول ترم با اساتید مشاور |
|
واحد EDO دانشکده بهداشت:
اهداف کلی:
ردیف |
واحدEDO دانشکده بهداشت |
هدف کلی |
1 |
دانشکده بهداشت |
توانمندسازی هیات علمی |
2 |
افزایش کیفیت آموزشی |
|
3 |
توانمندسازی دانشجویان |
|
4 |
ایجاد و برگزاری منظم کمیته های توسعه آموزش |
|
5 |
توانمند سازی پژوهش در آموزش |
|
6 |
تبادل نظر با دانشجویان |
|
7 |
ترغیب دانشجویان جهت شرکت در المپیادهای دانشجویی و کسب موفقیت در المپیاد |
|
8 |
ترغیب دانشجویان استعداد درخشان |
|
9 |
اطلاع رسانی و ترغیب اعضاء جهت مشارکت در جشنواره ها |
جدول برنامه عملیاتی:
هدف کلی1: توانمندسازی هیات علمی |
|||||||||||||||||||||||||||||||
هدف اختصاصی:نیازسنجی |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|||||||||||||||||||||||
1 |
طراحی قسمت نیازسنجی ویژه هیات علمی |
EDOوIT |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
ایجاد قسمت ثبت نیازسنجی در وبسایت دانشکده |
براساس مستندات موجود |
%5درصد رشد نسبت به سال گذشته |
در وبسایت جدید دانشکده |
|||||||||||||||||||||||
هدف کلی2: افزایش کیفیت آموزشی |
|||||||||||||||||||||||||||||||
1-2:هدف اختصاصی:بهبود و اصلاح طرح درس |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|||||||||||||||||||||||
1 |
اصلاح فرمت جدید طرح درس |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
-بارگزاری فرم ها در وبسایت دانشکده -در اختیاراساتید قراردادن |
براساس اطلاعات موجود در وبسایت |
%5درصد رشد نسبت به سال گذشته |
EDC |
|||||||||||||||||||||||
2 |
اصلاح ساختاری وبسایت |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
-اصلاح طرح درس ها به تفکیک رشته/مقطع/نام استاد/سال و نیم سال در وبسایت
|
براساس مستندات موجود |
%5درصد رشد نسبت به سال گذشته |
|
|||||||||||||||||||||||
هدف کلی2: افزایش کیفیت آموزشی |
|||||||||||||||||||||||||||||||
2-2:هدف اختصاصی:ارزیابی دانشجو |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|||||||||||||||||||||||
1 |
برگزاری جلسه مشترک با کمیته امتحانات و مدیران گروه های آموزشی جهت بهبود کیفیت آموزشی |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
برگزاری جلسه |
تعداد جلسات برگزار شده |
%5درصد رشد و بهبود نسبت به سال گذشته |
|
|||||||||||||||||||||||
2 |
ارتقا کیفیت سوالات طرح شده |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
برگزاری جلسه و کارگاه |
تعداد جلسات برگزار شده |
%5درصد رشد و بهبود نسبت به سال گذشته |
|
|||||||||||||||||||||||
3 |
بررسی سوالات امتحانی و اصلاح اشکالات احتمالی با حضور نماینده گروههای آموزشی |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
برگزاری جلسه و کارگاه |
تعداد جلسات برگزار شده |
%5درصد رشد و بهبود نسبت به سال گذشته |
|
|||||||||||||||||||||||
هدف کلی3: توانمندسازی دانشجویان |
|||||||||||||||||||||||||||||||
هدف اختصاصی:نیازسنجی |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|||||||||||||||||||||||
1 |
طراحی قسمت نیازسنجی ویژه دانشجویان |
EDOوIT |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
-ایجاد قسمت ثبت نیازسنجی در وبسایت دانشکده |
براساس مستندات موجود |
%5درصد رشد نسبت به سال گذشته |
|
|||||||||||||||||||||||
هدف کلی4: ایجاد و برگزاری منظم کمیته های توسعه آموزش |
|||||||||||||||||||||||||||||||
1-4:هدف اختصاصی:کمیته برنامه ریزی درسی |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|||||||||||||||||||||||
1 |
برگزاری جلسات کمیته برنامه ریزی درسی |
واحدEDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
برگزاری جلسات
|
براساس صورت جلسه های موجود |
%5 رشد نسبت به سال گذشته |
|
|||||||||||||||||||||||
2 |
درخواست تغییرات در کوریکولوم رشته ها منطبق با تغییرات علمی و نیازهای جامعه |
واحدEDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
براساس نظرات اعضای گروه |
براساس تعداد تغییرات مورد درخواست اعضای گروه |
%10 تغییرات در کلیکولوم رشته های کارشناسی مهندسی بهداشت محیط، مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی کار و بهداشت عمومی |
|
|||||||||||||||||||||||
هدف کلی4: ایجاد و برگزاری منظم کمیته های توسعه آموزش |
|||||||||||||||||||||||||||||||
2-4:هدف اختصاصی:آموزش پاسخگو |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|||||||||||||||||||||||
1 |
نهادینه سازی رویکرد آموزش پاسخگو در برنامه ها ریزی های آموزشی |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
برگزاری جلسات |
براساس صورت جلسه های موجود |
%5 رشد نسبت به سال گذشته |
|
|||||||||||||||||||||||
2 |
پیگیری مصوبات کمیته در سطوح بالاتر |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
|
براساس صورت جلسه های موجود |
%5رشد نسبت به سال گذشته
|
|
|||||||||||||||||||||||
هدف کلی4: ایجاد و برگزاری منظم کمیته های توسعه آموزش |
|||||||||||||||||||||||||||||||
3-4:هدف اختصاصی:کمیته آموزش در عرصه |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|||||||||||||||||||||||
1 |
انتخاب اعضای کمیته آموزش در عرصه |
واحدEDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
صدور ابلاغ برای اعضای کمیته مربوطه |
براساس مستندات مربوطه |
براساس نیازسنجی |
|
|||||||||||||||||||||||
2 |
برگزاری جلسات کمیته آموزش در عرصه |
واحدEDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
برگزاری جلسات
|
براساس صورت جلسه های موجود |
%5 رشد نسبت به سال گذشته |
|
|||||||||||||||||||||||
3 |
پیگیری تغییرات تصویب شده در کارگروه |
واحدEDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
درصد تغییرات نسبت به گذشته |
براساس تعداد تغییرات مورد درخواست اعضای گروه |
%5 رشد نسبت به سال گذشته |
|
|||||||||||||||||||||||
هدف کلی4: ایجاد و برگزاری منظم کمیته های توسعه آموزش |
|||||||||||||||||||||||||||||||
4-4:هدف اختصاصی: کمیته توانمندسازی اساتید |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|||||||||||||||||||||||
1 |
ایجاد کمیته توانمندسازی اساتید |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
صدور ابلاغ برای اعضای کمیته مربوطه |
براساس مستندات موجود |
براساس نیازسنجی |
|
|||||||||||||||||||||||
2 |
برگزاری گارکاه های توانمندسازی اساتید |
EDCو EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
-حضوری -وبینار |
تعداد جلسات برگزار شده |
%5 رشد نسبت به سال گذشته |
EDC |
|||||||||||||||||||||||
هدف کلی5: توانمند سازی پژوهش در آموزش |
|||||||||||||||||||||||||||||||
هدف اختصاصی:پژوهش در آموزش |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|||||||||||||||||||||||
1 |
برگزاری کارگاه های توانمندسازی هیات علمی |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
-حضوری -وبینار |
تعداد کارگاه های برگزار شده |
براساس نیازسنجی |
EDC |
|||||||||||||||||||||||
2 |
برگزاری کارگاه های توانمند سازی دانشجویان |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
-حضوری -وبینار |
تعداد کارگاه های برگزار شده |
براساس نیازسنجی |
|
|||||||||||||||||||||||
3 |
برگزاری کارگاه های مشترک با کمیته تحقیقات دانشجویی |
EDO و کمیته تحقیقات |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
-حضوری -وبینار |
تعداد کارگاه های برگزار شده |
2کارگاه در هر نیمسال |
|
|||||||||||||||||||||||
هدف کلی6: تبادل نظر با دانشجویان |
|||||||||||||||||||||||||||||||
هدف اختصاصی: مشورتی دانشجویی |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|||||||||||||||||||||||
1 |
برگزاری جلسه مشورتی نمایندگان دانشجویان باEDCو EDO |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
حضوری |
براساس صورت جلسه های موجود |
%10 پیشرفت در حل مشکلات نسبت به سال گذشته |
|
|||||||||||||||||||||||
|
انتخاب نمایندگان کمیته مشورتی |
EDCوEDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
-اطلاع رسانی عضوگیری -ثبت نام علاقمندان -انتخاب اعضاء -اعلام اسامی به EDC
|
بررسی صلاحیت دانشجویان از قبیل بررسی رزومه و معدل |
%10 افزایش کیفیت حضور فعال نمایندگان در کمیته |
|
|||||||||||||||||||||||
هدف کلی7: ترغیب دانشجویان جهت شرکت در المپیادهای دانشجویی و کسب موفقیت در المپیاد |
|||||||||||||||||||||||||||||||
هدف اختصاصی:المپیاد دانشجویی |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|||||||||||||||||||||||
1 |
اعلام شروع ثبت نام و توضیحات تکمیلی به دانشجویان |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
-به صورت حضور در کلاس های درسی -بنر و پوستر در محیط دانشکده
|
براساس مستندات موجود |
%5درصد رشد نسبت به سال گذشته |
|
|||||||||||||||||||||||
2 |
برگزاری کارگاه های ویژه آشنایی با مسیر المپیاد |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
به صورت حضوری
|
-پرسش نامه -گواهی های صادر شده |
%5درصد رشد نسبت به سال گذشته |
|
|||||||||||||||||||||||
3 |
برگزاری کلاس های حیطه های مرتبط المپیاد(طبق درخواست EDCو کارگروه المپیاد دانشگاه) |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
-حضوری -وبینار |
براساس مستندات موجود |
%5درصد رشد نسبت به سال گذشته |
|
|||||||||||||||||||||||
هدف کلی8: ترغیب دانشجویان استعداد درخشان |
|||||||||||||||||||||||||||||||
هدف اختصاصی:استعداد درخشان |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|||||||||||||||||||||||
1 |
اطلاع رسانی اطلاعیه ها |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
-بارگزاری در وبسایت دانشکده -اطلاع به نمایندگان دانشجویان |
براساس اطلاعات موجود و اطلاعیه های موجود |
%5 درصد رشد نسبت به سال گذشته |
|
|||||||||||||||||||||||
2 |
پاسخگویی سوالات دانشجویان در مورد بندهای اطلاعیه و رفع ابهام |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
-پاسخگویی تلفنی -حضوری |
|
%5درصد رشد نسبت به سال گذشته |
|
|||||||||||||||||||||||
هدف کلی9: اطلاع رسانی و ترغیب اعضاء جهت مشارکت در جشنواره ها |
|||||||||||||||||||||||||||||||
1-9:هدف اختصاصی:جشنواره شهید مطهری |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|||||||||||||||||||||||
1 |
اطلاع رسانی اطلاعیه ها و فرم ها |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
-بارگزاری در وبسایت دانشکده -اطلاع رسانی به اساتید |
براساس اطلاعات موجود |
%5درصد رشد نسبت به سال گذشته |
|
|||||||||||||||||||||||
2 |
دریافت مستندات اساتید |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
-به صورت حضوری -به صورت دریافت فایل از طریق ایمیل |
براساس اطلاعات موجود |
%5درصد رشد نسبت به سال گذشته |
|
هدف کلی9: اطلاع رسانی و ترغیب اعضاء جهت مشارکت در جشنواره ها |
||||||||
هدف اختصاصی2-9: جشنواره آتا |
||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
1 |
اطلاع رسانی اطلاعیه ها و فرم ها |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
-بارگزاری در وبسایت دانشکده -اطلاع رسانی به اساتید -اطلاع رسانی به نمایندگان دانشجویان
|
براساس مستندات موجود |
%5درصد رشد نسبت به سال گذشته |
|
2 |
اعلام اسامی افراد علاقمند و واجد شرایط به EDC |
EDO |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
-جمع آوری اطلاعات از مدیران گروه ها در خصوص دانشجویان علاقمند و واجد شرایط -جمع آوری اطلاعات اساتید در خصوص فعالیت های مرتبط با جشنواره آتا
|
براساس مستندات موجود |
%5درصد رشد نسبت به سال گذشته |
|
گروه مهندسی بهداشت محیط:
ردیف |
هدف کلی |
1 |
ارتقا کیفیت آموزش نظری وعملی |
2 |
توسعه فعالیت های پژوهشی در راستی نیازهای بهداشت محیطی کشور |
3 |
بهبود مهارت ها و شایستگی های حرفه ای دانشجویان |
4 |
ارتقا تعامل علمی و اجرایی با صنعت و دستگاه های اجرایی مرتبط |
5 |
بهبود نظام ارزشیابی آموزشی و عملکرد گروه |
جدول برنامه عملیاتی
هدف کلی: ارتقا کیفیت آموزش نظری وعملی |
|
||||||||||||||||||||||||
هدف اختصاصی : بازنگری و به روز رسانی تمامی طرح درس های کارشناسی و کارشناسی ارشد بر اساس استانداردهای جدید وزارت بهداشت |
|
||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|
||||||||||||||||
1 |
تشکیل کمیته بازنگری دروس و برگزاری جلسات تخصصی برای تطبیق با آخرین کوریکولوم |
گروه مهندسی بهداشت محیط |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
تشکیل کمیته بازنگری و برگزاری جلسات تخصصی با اعضای هیأت علمی |
ارائه گزارش عملکرد کمیته به گروه |
تعداد دروس بازنگری شده |
- |
|
||||||||||||||||
هدف کلی: ارتقا کیفیت آموزش نظری وعملی |
|||||||||||||||||||||||||
هدف اختصاصی : تجهیز و به روزرسانی آزمایشگاه های گروه برای ارتقا کیفیت آموزش عملی |
|||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|||||||||||||||||
1 |
به روز رسانی و تجهیز آزمایشگاه های گروه |
گروه مهندسی بهداشت محیط |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
تهیه لیست تجهیزات مورد نیاز و تخصیص بودجه برای خرید آنها |
گزارش کتبی مسئول آزمایشگاه و بازدید دورهای |
گزارش تجهیز و میزان رضایت دانشجویان از امکانات |
- |
|||||||||||||||||
هدف کلی: توسعه فعالیت های پژوهشی اساتید و دانشجویان |
|||||||||||||||||||||||||
هدف اختصاصی : تعیین و تصویب حداقل 4 پایان نامه یا طرح تحقیقاتی مرتبط با نیازهای بومی استان |
|||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|||||||||||||||||
1 |
اجرای پایاننامهها و طرحهای پژوهشی با رویکرد کاربردی و بومی |
گروه مهندسی بهداشت محیط |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
انتخاب موضوعات مرتبط با نیازهای استان و تصویب در شورای پژوهشی |
گزارش پیشرفت پایاننامهها و جلسات دفاع |
تعداد پایاننامههای کاربردی مصوب و دفاعشده |
- |
|||||||||||||||||
هدف کلی: توسعه فعالیت های پژوهشی اساتید و دانشجویان |
|||||||||||||||||||||||||
هدف اختصاصی : برگزاری 2 کارگاه پژوهشی و نگارش علمی برای دانشجویان ارشد |
|||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|||||||||||||||||
1 |
برگزاری کارگاههای روش تحقیق و نگارش مقاله برای دانشجویان |
گروه مهندسی بهداشت محیط |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
طراحی محتوا و اجرای دو کارگاه پژوهشی توسط اساتید یا مدرسان مهمان |
فرم ارزشیابی شرکتکنندگان پس از برگزاری |
تعداد شرکتکنندگان و سطح رضایتمندی اعلامشده |
- |
|||||||||||||||||
هدف کلی: بهبود مهارت ها و شایستگی های حرفه ای دانشجویان |
|||||||||||||||||||||||||
هدف اختصاصی : انعقاد حداقل 2 تفاهم نامه همکاری با نهادهای مرتبط |
|||||||||||||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|||||||||||||||||
1 |
انعقاد تفاهمنامه همکاری با نهادهای مرتبط |
گروه مهندسی بهداشت محیط |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
مکاتبه، تشکیل جلسات و پیگیری فرآیند انعقاد تفاهمنامه |
ارائه نسخه تفاهمنامهها در جلسات گروه |
تعداد تفاهمنامههای منعقد شده |
- |
هدف کلی: ارتقا تعامل علمی و اجرایی با صنعت و دستگاه های اجرایی مرتبط |
|
|||||||||||||
هدف اختصاصی : برگزاری حداقل 2 بازدید میدانی برای هر مقطع تحصیلی در طول سال تحصیلی |
|
|||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
|
|||||
1 |
برگزاری بازدیدهای میدانی برای هر مقطع تحصیلی |
گروه مهندسی بهداشت محیط |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
برنامهریزی ترمی و هماهنگی با دستگاهها و مراکز صنعتی اجرایی |
بررسی گزارش بازدیدها و حضور اساتید در بازدیدها |
تعداد بازدیدهای انجام شده در هر ترم |
- |
|
|||||
هدف کلی: بهبود نظام ارزشیابی آموزشی و عملکرد گروه |
||||||||||||||
هدف اختصاصی : ارزیابی عملکرد اعضای هیأت علمی بر اساس شاخص های آموزشی، پژوهشی و مشارکت در امور گروه |
||||||||||||||
ردیف |
شرح فعالیت |
مسئول اجرا |
زمان شروع |
زمان پایان |
چگونگی اجرا |
نحوه پایش |
شاخص پایش یا ارزشیابی |
ملاحظات |
||||||
1 |
ارزیابی عملکرد آموزشی و پژوهشی اعضای هیئت علمی |
گروه مهندسی بهداشت محیط |
1404/01/01 |
1404/12/29 |
طراحی فرم ارزیابی و اجرای آن در پایان هر نیمسال تحصیلی |
جمعبندی فرمها و بررسی در شورای آموزشی دانشکده |
نمره ارزیابی عملکرد و میزان مشارکت اعضا |
- |
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: