دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

دانشکده بهداشت

emam
جهش تولید با مشارکت مردم
31 شهریور 1404 سایت قدیم English
bg

 

اهم وظایف و اختیارات مدیر امور عمومی دانشکده بهداشت:

  • رسیدگی به  امور اداری سازمان از قبیل: نظارت بر پرونده های پرسنلی، نظارت به مرخصی و ماموریت (ساعتی و روزانه)، اضافه کاری کارکنان، تشویقات و تنبیهات و سایر امور کارگزینی کارکنان و هیات علمی
  • رسیدگی به امور تدارکاتی سازمان در قالب پیش بینی لازم تهیه تجهیزات و ملزومات مورد نیاز، نظارت بر انجام استعلامات خرید، نظارت بر فرایند خرید و نظارت بر نحوه توزیع و مصرف
  • انجام مکاتبات اداری لازم با ستاد مرکزی سازمان و یا سازمانهای دیگر و نظارت بر ثبت و بایگانی مکاتبات صادره و وارده و امور دبیر خانه
  • رسیدگی به امور انبارداری در خصوص میزان ذخیره کالاهای مورد نیاز و نیز چگونگی توزیع آن در داخل مجموعه در طی سال و امور انبارگردانی پایان سال
  • رسیدگی به امور تاسیساتی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، انشعابات آب، برق و گاز و ساماندهی خطوط تلفن
  • رسیدگی به امور خدماتی، نظافت محوطه ها و محیط های داخل ساختمان، تعمیر و نگهداری ابنیه، انجام امور تشریفاتی، انجام جابه جایهای داخلی واحدها و سایر امور خدماتی
  • رسیدگی به امور ایاب و ذهاب و نقلیه: تهیه و تدارک وسایل نقلیه مورد نیاز جهت سرویس پرسنل و خودروهای مورد نیاز جهت انجام امور اداری سازمان از طریق انعقاد قرارداد با شرکتهای مرتبط
  • برنامه ریزی و مدیریت انجام مناسبتهای مذهبی و ملی، نشست ها، همایشها ی علمی و پژوهشی و سایر مراسمات جاری سازمان در طول مدت سالانه
  • پیگیری و انجام امور رفاهی کارکنان                
  • تدوین برنامه عملیاتی واحد مربوطه برای هر سال مالی و ارائه آن جهت اخذ منابع مالی مورد نیاز
  • تهیه چک لیست های پایش برای واحد ها جهت ارزشیابی دوره ای و بررسی و پیشبرد اهداف سازمان طبق برنامه عملیاتی مدون
  • سایر امورات محوله طبق آیین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی درون سازمانی و برون سازمانی

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: