دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز

دانشکده بهداشت

emam
جهش تولید با مشارکت مردم
31 شهریور 1404 سایت قدیم English
bg

 

شرح وظایف مدیر مالی دانشکده بهداشت:

 

  • جمع‌آوری اسناد و مدارک و اطمینان از درستی آن‌ها
  • کنترل و نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف پرسنل حسابداری
  • کنترل صحت مدارک ضمیمه اسنادحسابداری
  • پیگیری ضمانتنامه ها و اسناد تضمینی
  • همکاری در عملیات بستن حسابهای پایان دوره مالی
  • هماهنگی و همکاری با حسابرسان شرکت بمنظور شفاف سازی و رفع ابهام از حسابها و اسناد و ارتقاء کیفی گزارشات ارائه شده توسط آنها
  • ارائه گزارش واعلام بموقع هرگونه محدودیت در انجام امور محوله و یا هرگونه نقطه ضعف در روشهای اجرائی ، بهمراه پیشنهادات اصلاحی
  • نظارت و کنترل بر اجرای صحیح امورمحوله در چارچوب شرح وظایف تعیین شده جهت کارکنان واحد حسابداری
  • نگهداری و راهبری سیستم های مکانیزه حسابداری و صندوق و حقوق و دستمزد و سایر سیستمهای نرم افزاری مورد نیاز برحسب مورد وثبت روزانه اطلاعات لازم در آن
  • تائید و امضا اسناد پس از انجام کلیه کنترل های لازم

 

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس:

تغییر نوع موس:

تغییر رنگ ها:

رنگ اصلی:

رنگ دوم:

رنگ سوم: